ERKEKLER VE BİZZZZZZZZZZZ..


bu  sabah  uynadığımdan beri erkekler hakkında ne yazsam da biz kadınlar onları daha iyi tanıyabilsek  acaba bizim hakkımızda nerde ne düşünüyorlar  doğrusu her  kadın bunu çok merak eder  erkeklerde biz neyı neden nasıl yapıyoruz diye merak ederlermiş  meğer  mesela şu  küçük  çanta takıntıları
valla ben büyük çanta aldım dedım moda  hem rahat her  şeyimi içine tıkarım ohh her şey yanımda mutlu mutlu gezerım dedım .aldım kocamannn güzel bir

çanta  azıcıkta  seyahat valizinie benziyor   alışverışten donuyorum doldurum içini yenı mınık valizimin    tıklım tıklım benımkı almaya geldı tren istasyonuna  beni  neyse bır  baktım mınık  valizimle göz göze geldıler amaan dedım eyvah hiç hoşlanmadılar  bunlar bırınden neyse bındım arabaya koydum mınık cici valizimi kucağıma göz ucuyla takıp edıyorum  benımkıne  bakalım ne dıcek
oda   goz   ucuyla   canım miniğim valizimi kesiyor  hımm dedi
 başladı melek  bune   ben gayet saaaff  çanta  dedım çok şyş mağazada  ındirim varda  ordan çokk ucuza aldımm çokkkk  dedım  ama külliiyen yallann .

hani ucuz  diyince   aldırmazlarya  haha benım hüsnü  kuruntum tabii

neyse  bak  kızım  başladı  takmaya  miniğime  hıı  dedım   çarparlar  seni  böle  dikkat et ortalık kötü  içinde bişi  var zannederler  peşine düşerler dedı  
 NOT : vallahi dediğide oldu  sirkeci halkalı hatında  bır grup     tarafından  peşime  düştüler  içi dolu ve pırıl pırl çantamda bişi var sandılar  neysekı duyarlı  ınsanlara  rastladım   allah razı olsunda  korudular beni   işte bu böle uzar  gıder  tren konusu  geciim onu  benımki  hala çantamı  sevmıyor  dışarı  çıkarken  canım çantamı korkarak alıyorum  vallahı  vır vır  vrı elime alıp yola çıkıcaz kapının önunde çantamı alır hemen  hopp  hopp bağaja atıyor çantamı valiz mi ne sanıyor  .  anaharlarım falan  canımda  bağaj  hastalığı  var  ama neyse  
oda erkek  bende onu anlamıyorum buna yıllardır anlam veremedım ekmek alır eve gelırken hemen arkaya  bağaja bu  neden oluyor neden bu bağaj  takıntısı  ne biliiim 
  vallahii..işte  böyleeee







Küçük çanta saplantısı

Kadınlar, genelde ufak çantaları tercih eder. Sığdıramadıkları eşyaları da erkeklere taşıtır. Erkekler ise, neden büyük çanta kullanmadıklarını düşünür durur.

2- Cevapsız sorular

Neden kadınlar aslında cevap istemedikleri soruları ısrarla sorar? Örneğin; kız arkadaşları hakkında sevgilisine fikrini sık sık sormak gibi... Olur da yanlışlıkla "Çok çekici bir kadın" veya "Çok etkileyici biri" cevabını alırlarsa, kıyamet kopar. Bu yüzden "Madem kızacaktınız, neden soruyorsunuz?" sonucunu çıkarırlar.

3- Jean pantolon takıntısı

Kadınların bir kalçası olmasına rağmen 20 tane jeanleri olur. Üstelik her birinin de duruşu aynı. Bundan ötürü erkekler, kadınları doyumsuz bulur.

4- Salata işkencesi
Aç olmadıklarını söylerler ve salata isterler. Sonra da partnerinin yemeğine sulanırlar. Bu davranış, erkekleri sinir eder. "Acaba kendilerinin değil de başkalarının tabağından yedikleri zaman daha mı az kalori alıyor?" sorusunu sorarlar.

5- Kaliteli zaman geçirme

Erkekler, kadınların alışveriş maratonuna katılsa da, istenen filmleri seyretse de, manikür yaptırırken sabırla beklese de, şikâyetler hep aynı: "Beraber hiç vakit geçiremiyoruz." Erkekler, "Daha nasıl birlikte vakit geçireceğiz?" diye düşünürken, kadınlar bunu saymaz ve kaliteli zaman geçirmek istediğini söylerler.

6- Böcekten korkmak

Suşi, kalamar, istiridye afiyetle yenir. Ama gel gelelim banyoda en ufak bir örümcek görmeye dayanamaz kadınlar. Çığlık çığlığa, köşe bucak kaçarlar malesef.

7-Aşk oyunları
Kadınlar, erkeklerin kötü olduklarını, kadınlara nasıl davranmaları gerektiğini bilmediklerini söyler. Ama bir sorunları olduğunda başvurdukları ilk kişi yine erkekler. Yani, ne istedikleri bazen belli olmuyor.

8-Tuvalete toplu gitmek

Grup olarak dışarı çıkıldığında, mutlaka masadaki bütün kızlar aynı anda tuvalete gider. Erkeklerin merak ettiği olay şu: "Bu durum grup psikolojisinden mi kaynaklanıyor, yoksa gözlerden uzak arkadaşlarla bir şeyler paylaşma isteğinden mi?" bilinmez.

9- İnce giyinme inadı
Mevsim ne olursa olsun, kadınlar ince giyinir. Güzellikleri uğruna kış falan da dinlemezler. İşte bu noktada erkekler neden böyle bir şeye başvurulduğunu anlamaz.

10-Saça merak
Erkeklere göre, kadınlar her gün aynanın önünde birer saat harcayıp türlü saç spreyleri ve jöleleri kullandıktan sonra, saçlarının yataktan yeni kalkmış gibi görünmesini sağlar. Erkekler, bu kadar uğraşı saçma bulur ve zaman kaybı olarak görür

Yorum Yaz
Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !